Verzenden en transport
Kan ik relatiegeschenken ook bij jullie afhalen?
Afhalen is beperkt mogelijk voor enkele producten op afspraak. Voor de meeste producten geldt dat ze rechtstreeks vanuit de fabriek of het magazijn worden verzonden. En de magazijnen en fabrieken staan door heel de wereld.
Kan ik mijn bestelling volgen met Track & Trace?
Ja, je ontvangt een Track & Trace-code zodra je bestelling is verzonden.
Wat zijn de kosten voor een spoedlevering?
De kosten variëren en zijn afhankelijk van gewicht, koeriers drukkosten, etc etc . Neem contact op voor een prijsindicatie.
Kan ik een bestelling op meerdere adressen laten leveren?
Ja, dit is mogelijk, wij verzorgen complete mailings naar huisadressen of evrschillende vestigingen. Dit is maatwerk en brengt extra kosten met zich mee. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Wat zijn de extra kosten voor levering in België?
Er zijn geen extra kosten voor levering in België. De standaard verzendkosten gelden voor de hele Benelux.
Kunnen relatiegeschenken retour worden gezonden?
Onbedrukte producten kunnen worden geretourneerd na overleg met onze klantenservice. De retourkosten zijn voor de klant.
Hoe worden de relatiegeschenken geleverd?
Onze producten worden verzonden via verschillende postbezorgers zoals DHL, PostNL of UPS, afhankelijk van de herkomst van het product. Je ontvangt een Track & Trace-code om je zending te volgen.
Hoe zijn de relatiegeschenken verpakt?
Relatiegeschenken kunnen in een verzamelverpakking of individueel worden verpakt, afhankelijk van het product. We streven ernaar om zo min mogelijk afval te genereren dus herbruiken veel verpakkingen
Ik heb het verkeerde relatiegeschenk ontvangen. Wat nu?
Neem direct contact op met ons, zodat we het probleem kunnen oplossen en het juiste product kunnen leveren.
Verzenden jullie ook naar andere landen?
Wij verzenden binnen Nederland en België gratis binnen de aangegeven levertijd. Voor verzending naar andere landen rekenen we extra kosten, afhankelijk van de bestemming en hoeveelheid.